Kontakt

Informationen og det meste jeg laver er generelt ment som underholdning, inspiration til selvindsigt og bør betragtes som sådan.

Simon, Devotion Emotion:
“Hvis du har nogle hurtige spørgsmål er jeg ganske nem at få fat på!”

Kontakt:

kontakt@devotionemotion.dk

Simon Boye Dalhøj Johansen
(Skaber af Devotion Emotion)

Hjælp til download af køb?

Vi er klar til at hjælpe dig med download af køb!

Husk!!! Devotion Emotion uddeler ikke nye download-links og hjælper ikke med download, hvis du kontakter os senere end 14 dage efter dit køb. Husk at tjekke dit mail spam-filter.
Vi gør hvad vi kan for at besvare dig hurtigst muligt – Mails vil som udgangspunkt blive besvaret indenfor 24 timer.
Hvis du mod forventning oplever problemer med at downloade dit køb, hjælper vi gerne!
Modtog du ikke et downloadlink så skriv til kontakt@devotionemotion.dk eller infodevotionemotion@gmail.com

Krav/anbefalinger til download (handelsbetingelser uddrag)
Det forventes at du som kunde benytter Firefox browser til at downloade dit køb. Devotion Emotion garanterer ikke at digitale køb kan downloades ned på tablets, telefoner eller lignende. Derfor forventes det at du som kunde benytter en pc/computer til køb af produkter eller om ikke andet til download af produkt via Firefox browser, da andre browsere såsom Microsoft Edge kan skabe problemer med download. Devotion Emotion hjælper som udgangspunkt ikke kunder med at downloade produkter, med mindre der er tale om download via pc med Firefox browser. Se handelsbetingelserne)

Mail kontakt med Devotion Emotion i tilfælde af ikke modtaget produkt 
Det er dit ansvar at have en gyldig og velfungerende mail, der kan modtage eventuelle links mv i tilfældet af at du ikke kan downloade dit køb. (Tjek altid dit mail-spamfilter)
Hvis du kontakter Devotion Emotion for at få hjælp til download af køb, og du ikke modtager svar indenfor 48 timer, er det dit ansvar at kontakte Devotion Emotion på andre måder, f.eks via Facebook gruppe eller ved benyttelse af en anden mail. Det kan ske, at din mail ikke er blevet afsendt korrekt, selvom det ser sådan ud for dig, og det kan også ske, at Devotion Emotion modtager fejlmeldinger ved afsendelse af mail til din mailadresse. Derfor er det dit ansvar at give Devotion Emotion flere muligheder for at kontakte dig (mail eller Facebook), hvis behovet skulle opstå – Dette gælder kun hvis du ikke modtager besvarelse fra Devotion Emotion indenfor 48 timer efter, du har sendt anmodning om hjælp til download af køb, eller hvis du ikke har modtaget køb.
(Uddrag fra handelsbetingelserne. Se handelsbetingelserne)

Devotion Emotion er på Facebook!

En alternativ mulighed for kontakt er via beskeder på Facebook siden.


Tøv ikke med at berette om dine succeshistorier – det er meget glædeligt at høre om din oplevelse! Med din accept vil vi naturligvis benytte den på hjemmesiden sådan at andre kan få samme glæde.

Handelsbetingelser: Handelsbetingelser

Etik: Etiske retningslinjer ved Devotion Emotion

Privatlivspolitik: Privatlivspolitik for din online aktivitet

Har du været særlig tilfreds? Støt Devotion Emotion
Du kan donere et selvvalgt beløb her: Donation 

Jobmuligheder og samarbejde?
Har du hvad der skal til? Har du færdigheder, kompetencer du mener kunne gavne Devotion Emotion er du altid velkommen til at kontakte Devotion Emotion.

Oplysning om klagemuligheder
Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos os, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning i Konkurrence-og Forbrugerstyrelsen Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klagen indgives her – https://ec.europa.eu/odr Devotion Emotion kontaktmail er: kontakt@devotionemotion.dk